• Pandémia zvýraznila slabiny rodinných firiemVeľa firiem sa pod vplyvom krízy spôsobenej pandémiou začalo poctivo venovať rozvojovej stratégii. Stále však platí, že pevný čas na tvorbu a vyhodnocovanie stratégie má vyčlenený len málo majiteľov rodinných firiem. Viac v rozhovore pre Trend hovorí client partner z Amrop Jenewein Rastislav Mackanič a managing partner z nebotra consulting Michal Kukula, ktorí sú zároveň expertmi združenia Partneri Rodinných Firiem. Interview vyšlo v rámci seriálu Rodinné firmy, ktorého odborným partnerom je aj Amrop Jenewein.
    Čítať ďalej...
  • Digitalizácia mení zákazníkov, značky i celý trhSvet sa mení a so zmenami prichádzajú nové objavy, možnosti, technológie. Pred mnohými rokmi sa spoločnosť posúvala dopredu obrovskými krokmi po desaťročiach či storočiach, tak sa objavovali veľké veci. Dnes môžeme polemizovať o tom, ako sa svet mení doslova v každom okamihu a či sú prevratné objavy z minulosti v porovnaní s transformáciou dnešných dní naozaj také veľké. Prečítajte si článok, ktorý o svete neustálych zmien a digitálnej disrupcie pre InStore napísala Patrícia Lofajová, Amrop Jenewein Research Consultant.
    Čítať ďalej...
  • Za chyby pri výbere manažérov sa platíVäčšina top manažérov a personálnych šéfov vo firmách i v podnikateľských rodinách vie, že pri obsadzovaní kľúčových manažérskych a špecializovaných pozícií sa obvykle využívajú strategické personálnoporadenské služby. A aj tak nimi mnohí poverujú personálne agentúry. Jedným z dôvodov je, že pojem Executive Search si do svojho portfólia „zaraďuje“ väčšina z nich. V prezentačných materiáloch to vyzerá výborne, avšak v praxi je to väčšinou inak. Viac v článku Martina Krekáča, chairmana a zakladajúceho partnera skupiny Jenewein Group.
    Čítať ďalej...